Reklama Aldanma: Casting creme gloss boya inceleme


Bugün yazacağım yazının türü dram kızlar.Ben ettim siz etmeyin diye bu yazıyı yazmaya karar verdim.Hemen başlayayım.



Öncelikle bu fotoğrafta gördüğünüz benim saçımın doğal rengi idi.Aralarda gördüğünüz birkaç tutam sarıyı ise açarak elde etmiştim.Ben kendimi bildim bileli saçlarımın rengi böyleydi.Ve çok da severdim.Gel zaman git zaman üniversite,vizeler,stres derken ben saçlarımda bir değişikliğe gitmeye karar verdim.Herkesin çok beğendiği,bu çok doğal duran ışıltılı rengi değiştirip her yerini aynı renk yapmak istedim. Bahtsızlığımdan mıdır bilmem bu değişiklik isteğim tam da casting creme gloss'un reklamlarının olduğu zamanlara denk geldi.Vaatlerini mutlaka duymuşsunuzdur En meşhuru 28 şampuanlamaya kadar kalıcı olduğudur hatta.Ben de o güne kadar sadece saç uçlarımın rengini açmış bir kız olarak ve büyük bir değişim istemediğim için 700 parlak kumral rengini aldım.

  
Böylece hem büyük bir değişiklik olmayacak hem de beğenmezsem de akıp gidecekti güya.Peki ne mi oldu.Bu kararım saçımı mahvetme yolculuğuma attığım ilk adımdı.Neler oldu anlatayım.

Sonuç bu. Burada tam çıkmamış ama saçımda ara ara beyaz teller vardı.Ve az da değildi.Turunculuk içermeyen bir renk olmasına rağmen hiç turunculuğu olmayan saçlarımı turunculaştırdı.Çok belirgin değil biliyorum ama beni yine de rahatsız etti.Saçı besliyor gibi vaatleri de var boyanın ama aksine benim saçlarımın baya yıpranmış gibi görünmesine neden oldu.
E ben bu renkle durur muyum.20 yıldır ilk kez saçımı boyamışım ve bu sonucun verdiği hayal kırıklığıyla yeni bir şey yapmaya karar verdim.Dedim ki bu sefer de koyulaştırıcam saçımı.Bu kararımda çevremin etkisini de göz ardı edemem.Beyaz tenlisin çok yakışır cümlesini sanırım bi 10. duyuşumdan sonra akşam evde saçıma uyguladığım tam da şuydu:

'Ya Şevval sen saçlarının rengini çok seven bir kızdın,nasıl bir ruh hali sana bunu aldırdı' diyecek bir halde de olmadığım için bu renge boyadım saçımı.Bunun sonucu ise şu şekilde oldu:

Ya kızlar bu kızıl değil mi?Boyanın açıklamasındaki altın ışıltılı kestane nerede?Bu sonuçla karşılaştıktan sonra neyse artık zaten 28 şampuanlama nedir ki,bir süre de kızıl oluversin dedim.Dedim,dedim de demesine hiç rahat değildim vallahi.Her gün birkaç kez yıkayarak bir buçuk ayı devirdim.Boya aktı akmasına da o kızıl pigment yapıştı saçıma.Ben de dedim ki e madem durum bu.Doğal saçıma dönemiyorum,bari doğal saçımın renginde bir kalıcı boyayla boyayım da asıl Şevval e döneyim artık.O zaman sıradaki gelsin diyelim :D Böyle neşeli anlattığıma da bakmayın bunları yapmama neden olan depresyonun 10 kat daha travmatik halini yaşıyordum resmen.

 İşte eski saç rengimde seçtiğim boya.Boya üstüne boya tutmaz derler ama zaten baya akmış olduğu için tutacağına inandım.Ve boyadım.Sonuç:




Eskiye göre kızıllık gitti diyebilirim ama ne yazık ki hala vardı.Ama yine bu fotoğrafta da görüldüğü gibi çok belli olmadığı için biraz daha iyiydim.
Bu arada söylemeyi unuttum casting creme gloss boya ciddi anlamda saç dökülmesi yapıyor.Bunu birçok kişiden de duydum ayrıca.
    Konuyu toparlayacak olursam bu son boyamadan sonra neler yaptım?İlk olarak bir daha saçımı boyamayacağıma söz vedim:D İkinci olarak da kızıl pigmentten kurtulmak için boya akıtma yolları araştırmaya başladım.Tabii doğal olanlarından.Ve mucizevi bir yöntem buldum.Şu an uygulamaya devam ettiğim bir yöntem.İstediğim etkiye ulaştığımda onu da blogumda göreceksiniz.Merak etmeyin baya hızlı sonuç veren yöntem.
   Bu acıklı hikayem umarım faydalı olmuştur. :D O zaman bir sonraki görüşmemize kadar,hoşçakalın:):)









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mat ve doğal pudra arayanlar buraya:deborah la cipria kompakt pudra

Himalaya göz altı kremi